fbpx

S pilatesom do vitkega telesa – top 5 vaj

Pustite vaš komentar na dnu strani in pridobite 20 Magičnih točk. Magične točke prinašajo popuste in druge ugodnosti.

Kdo si ne želi vitkega, vitalnega telesa? Obstaja mnogo razlogov, zakaj si to želimo – nekateri se želijo poistovetiti s svojimi medijskimi vzorniki, drugi želijo zdravja, tretji se enostavno bolje počutijo, kadar redno trenirajo. Upam, da ste med tretjimi, saj je to zagotovo ključ do boljšega počutja in vitkega telesa. Seveda, če po treningu ne zaidete na hamburger in ga poplaknete s pivom ali dvema 😉

Vitko, vitalno telo je lepo grajeno. Nima odvečne maščobe, mišice so lepo porazdeljene in človek je gibčen.

Pri pilatesu se trudimo, da krepimo manjše mišične skupine. Vadba je prijazna do telesa, saj uporablja lastno težo telesa in so zaradi tega poškodbe skoraj izvzete.

In katere vaje priporočam za vitko in vitalno telo?

Prva takšna je stotka

z njo ogrejemo telo in ga pripravimo za nadaljnjo vadbo. Splošči trebuh, predihamo se in poženemo kri po žilah. Ključ vaje je v držanju povezave med boki in rebri, medtem ko imamo iztegnjene noge, z rokami pa sunkovito zamahujemo gor in dol.

Druga vaja je most na eni nogi, medtem ko nasprotna noga riše kroge

S to vajo krepimo zadnje stegenske mišice (biceps femoris), lovimo ravnotežje, v pravi meri aktiviramo hrbtne mišice in sprednje stegenske mišice (kvadriceps). Okrepljene zadnje stegenske mišice so vitalnega pomena za NEboleč hrbet in kolena. Poleg tega naredijo izjemno lepo obliko nog.

Tretji sklop vaj so vaje na boku – od dviga boka, do kick-serij

Dvig boka oblikuje roke in pas, medtem ko kick-serije oblikujejo mišice na nogah. Ob tem, da krepite posamezne mišične skupine, mora pri teh vajah sodelovati celotno telo.

Lastovka in izvedenke

je čudovita vaja, s katero okrepite noge, hrbet in če jo pravilno delate, tudi trebuh. Priporočam, da vzamete v roke ša kakšno manjšo utež, ki bo popestrila gibanje in povečala zahtevnost same izvedbe.

Škarjice

povečajo gibljivost, mišice postanejo prožne in hkrati aktivirane. Delati moramo na koordinaciji gibov, pravilno stiskati trebušne mišice in če še zraven narišete nasmeh na obraz, je vaja perfektno izvedena.

Vse te vaje, kadar so združene v celoto, krepijo tonus telesa in telo s časom preoblikujejo. Ob vadbi pazite na prehrano, pojejte čim več zelenjave, nekaj maščob in beljakovin, hidrate pa po potrebi. Ne se jim popolnoma izognit, ni pa potrebno z njimi pretiravat.

Pilates je čudovita zbirka vaj, je mind & body trening in priporočam ga tako rekreativnim kot aktivnim športnikom. Za boljšo regeneracijo po treningu poslušajte meditacijo za regeneracijo telesa.

Podpis Petra, Petra Kmetec, Pilates Maribor, Slovenija, coaching, seminarji, meditacije, delavnice