fbpx

Psoas

Pustite vaš komentar na dnu strani in pridobite 20 Magičnih točk. Magične točke prinašajo popuste in druge ugodnosti.

Bolečine v križu ali samo preveč ‘’zategnjen’’ psoas?

Globoko v jedru telesa je mišica psoas, ki vpliva na vsak delček življenja, od fizične pripravljenosti do splošnega počutja. Kadar je sproščena, nam ob hoji prijetno masira organe, kadar je preveč zakrčena, nam lahko to prikaže kot bolečine v križu ali v kolenu.

Če trpite za bolečinami v hrbtenici, anksioznostjo, bolečimi menstruacijami ali čutite obremenjena kolena in utrujenost, je velika možnost, da k težavam prispeva skrčen psoas.

Nemalokrat se ob sprostitvi dolgo zakrčene mišice psoas sprostijo tudi določeni strahovi in vpete emocije. Taoistična tradicija to mišico pozna kot »sedež duše in center energije«. Gre za Dan Tien, temeljni center v telesu, ki je v ženskem telesu povezan z maternico.

Kronično zategnjena mišica je lahko problematična, saj neprestano pošilja telesu signale, da je v nevarnosti, s tem pa izčrpava adrenalinske žleze ter imunski sistem.

Ko se naučite kako hoditi naokrog s sproščenim psoasom lahko zavedanje le-tega odpre novo poglavje v razumevanju notranjih telesnih signalov in privede do boljšega počutja.psoas razteg, pilates

 Če med pilatesom začutite nateg v kolenih ali v ledvenem delu hrbtenice, je velika možnost, da vam telo sporoča, da je vaš psoas skrajšan. Med izvajanjem pilatesa se bomo naučili kako se sprosti in raztegne psoas.

 Vzdrževanje sproščenega psoasa med pilatesom sprosti pozornost, ki je bila prej usmerjena direktno v skrčeno jedro in vam dovoli, da občutite delovanje drugih mišičnih skupin bolj jasno. Sprostitev vašega centra ustvari občutek relaksacije in pomirjenosti, ki lahko obogati vse vaše aktivnosti.

Sproščena psoas je znak igrivosti in kreativnega izraza. Kajti iz tega najglobljega centra izhaja naša intuitivna zaznava in stik z našim notranjim otrokom. Pomembno je, da namesto zakrčene psoas, ki je pripravljena na beg ali boj, zavestno ustvarimo sproščenost. Kajti sproščena mišica se podaljša, okrepi in odpre.

Psoas lahko sprostimo tudi s pomočjo globoke masaže. Masaža mišice zna biti zelo boleča in za marsikoga zelo intimna, saj ne poteka samo na fizičnem, ampak tudi na emotivnem nivoju, ki nastopi ob sproščanju.