fbpx

Pilates – kakšen je vpliv na telo in počutje?

pilates za boljše počutje
Pustite vaš komentar na dnu strani in pridobite 20 Magičnih točk. Magične točke prinašajo popuste in druge ugodnosti.

Psihološko fiziološke prednosti pilatesa ali vadbe nasplošno

Vadba je več kot zgolj fizična aktivnost. Igra veliko vlogo na naše mentalno zdravje in tudi na naše socialno življenje. Verjetno veste, koliko bolje se počutite po prijetni uri vadbe – jaz sem kot prerojena. 

Ena prvih stvari, ki jo opazite ob redni vadbi je porast energije. Sedaj se pogovarjamo o pilatesu, ki je nežen do telesa in vas ne izčrpa do onemoglosti. Še preden se pojavijo fizične spremembe na telesu opazite, koliko bolje se počutite. Telo postane bolj gibčno, lažje opravljamo domača opravila, imamo več moči in kdo se ob tem ne bi bolje počutil?

Kadar se bolje počutite v svojem telesu, je vse ostalo mnogo lažje narediti. Vsaj meni in verjamem, da tudi vam — lepše spite, bolj ste zadovoljni, lažje se soočate s stresom, bolj odprti ste za novosti in pozitivne spremembe.

Kaj ima vadba skupnega s socialnim življenjem?

Kot sem že prej dejala, se po vadbi dobro počutimo. Ob dobrem počutju smo bolj zgovorni in raje se družimo. Kadar smo slabe volje smo raje sami, počivamo in želimo mir.

Dobrovoljčki večkrat poiščemo družbo, se pogovarjamo, se smejemo. In tudi ljudje nas imajo raje, če se smejemo, kot pa če se držimo kot limone.

Študije so pokazale, da pred ljudmi, ki jih ne poznamo najbolje zavzamemo bolj pozitivno držo, saj podzavestno želimo pripadati. To je v naših genih in kadar smo z drugimi ljudmi, se več smejimo in šalimo. 

Na vadbi spoznamo kar nekaj ljudi in z nekaterimi lahko spletemo nitke prijateljstva, ki nas še bolj osrečujejo. Jaz imam kar nekaj zelo dobrih prijateljic, ki sem jih spoznala preko športa. Me se v dvorani kar precej smejimo, saj se zavedamo da je smeh pol zdravja.

Vadba pripomore, da telo izloča endorfine, ki pozitivno vplivajo na naše počutje. Pomaga premagovati blago depresijo in tesnobne občutke. Kaj želimo lepšega? Sami plusi – dobro počutje, več energije, mnogo smeha, nova prijateljstva…

Gibanje in zdravje

Preveč sedenja in mirovanja je izjemno nevarno za naš organizem, saj so telesa narejena za gibanje. Premalo gibanja slabi kosti, skrajšuje življenja, povečuje možnosti za kronična obolenja, slabi imunski sistem… To so zagotovo dejavniki, ki jih ne želimo. Verjamem, da je želja nas vseh, da ostarimo zdravi, zmožni skrbeti zase in biti bistre glave. 

Zaradi tega posezite po gibanju in prosim – ne se izogibati druženju, saj je osamljenost izjemno slaba za imunski sistem. Več kot imate okoli sebe pozitivnih ljudi, bolj srečni boste sami. Upam, da se na naših vadbah počutite v redu, sprejete in da se vsaj malo nasmejite, ko jaz rečem kakšno neumnost 😉 

Družite se, objemite tiste, ki jih radi vidite in na ta način skrbite za zdrav in močan imunski sistem. 

Hvala vam ker se družite z menoj na vadbah <3 Sem izjemno hvaležna!

smeh, pilates, imunski sistem