Pilates vadbeni programi

Jutranji pilates

Zjutraj se s pilatesom nežno in aktivno prebudimo in pripravimo na nov dan. Vadba poteka 55 minut. Uporabljamo različne rekvizite in postopoma povečujemo intenzivnost vaj. Vadbe so zasnovane tako, da prebudijo telo, nežno aktivirajo sklepe, mišice in um. Po vadbi boste polni energije in pripravljeni na dnevne izzive. 

Pilates osnove

Vadba je primerna za začetnike in tiste, ki ste že pozabili osnove pilatesa. Naučimo se pravilnega dihanja in osnov gibanja. S tem programom boste pripravljeni za redno vadbo v skupini ali doma. 
Pilates osnove so primerne tudi za hrbteničarje in ostale, ki vas pestijo kakšne poškodbe. Vadba je nežna do telesa, osredotočamo se predvsem na krepitev globokih mišic centra telesa. 

Klasični pilates

Klasični pilates je vadba, kjer na sproščen način okrepimo telo.
Med vadbo uporabljamo lastno težo in pripomočke kot so žogice, pilates obroči, uteži, trakovi in korekcijske palice. Vadba poteka v mirnem okolju, ob nevtralni glasbi, ki vam dovoli, da se v popolnosti osredotočite na svoje telo. Pilates včasih zaključimo z raztezanjem, z meditacijami ali pa z masažo. Vadba je raznolika in dokaj hitro opazite razliko v drži in počutju.

Pilates tonus

Na teh urah se posvetimo “kritičnim” delom telesa. Poudarek je na nogah, rokah, zadnjici in trebuhu. Vadba je srednje dinamična.
Ura je sestavljena iz vaj, ki tonirajo telo na lep način. Večina se uporablja lastna teža telesa, včasih dodamo še kakšen pripomoček, da dosežemo res maksimalen rezultat. 
Vadba je primerna za vse, ki želite oblikovati svoje telo, se bolje počutiti v njem in se obenem dobro razgibati. 

Funkcionalni pilates

Je mešanica funkcionalnega treninga in pilatesa. Je visoko intenzivna vadba in njen namen je pridobivanje kondicije, vzdržljivosti in moči. Ni primerena za začetnike in za ljudi s poškodbami hrbtenice ali sklepov.
Vadba je zabavna, polna izzivov in idealna za izgubo maščobe. 
Bodite pripravljeni, da spustite kakšno kapljico potu 🙂