fbpx

Kdaj in kaj naj jem pred pilatesom?

hujšajmo s pilatesom
Pustite vaš komentar na dnu strani in pridobite 20 Magičnih točk. Magične točke prinašajo popuste in druge ugodnosti.

Vemo, da je hrana povezana s počutjem, z videzom in nivojem energije, ki ga imamo. Vsi radi kaj dobrega pojemo, vprašanje pa je ali je dobro po okusu vedno tudi dobro za telo?

To temo pustimo za drugič, danes bom govorila o tem kdaj in kaj jesti pred vadbo.

Kdaj jesti pred pilatesom?

Pomembno je, da razmislite kdaj jesti, preden se udeležite pilates vadbe. Najdite tisto optimalno količino hrane, ki vas ne bo napihnila, niti vam otežila izvajanje vaj. Med vadbo je priporočljivo, da se počutite sproščeno, brez teže v želodcu, saj vas to samo ovira.

Če jeste pred vadbo, poskrbite da jeste vsaj dve uri prej ali pa pojeste res kaj lahkega, kakšen kos sadja, zelenjave ali manjši kos mesa vsaj pol ure prej.
Kadar se preveč najeste pred vadbo, vaše telo ne ve čemu naj posveča pozornost – ali naj pošlje energijo v mišice ali v želodec za prebavo hrane.

V hrani uživajte ravno tako kot uživate pri vadbi pilatesa

Najdite ravnotežje pri prehranjevanju. Poskusite jesti uravnoteženo hrano, ravno pravo razmerje beljakovin, maščob in ogljikovih hidratov. Ne nasedajte skrajnim dietam, ne štejte kalorij v vsakem grižljaju, ne jejte premalo in ne jejte procesirane hrane. Obtem boste vnašali v telo samo še več stresa. Zelo pomembno je, da jeste kadar ste lačni. Včasih zamenjamo žejo z lakoto ali pa jemo kadar smo pod stresom. Bodite zavestni in jejte res takrat ko ste lačni. Začnite z zajtrkom in pojejte nekaj vsakih nekaj ur, vmesnim grickanjem pa se izognite.

Naj vam bo vsak grižljaj v veselje in slast. Pripravljajte si raznoliko hrano in preizkušajte različne kombinacije hranil in dodajte kdaj tudi kaj nepoznanega na jedilnik. Izogibajte se sladkorja, umetnih arom, procesirane hrane in hrane, ki je bogata s kalorijami, nima pa hranilne vrednosti (to so razni pekovski izdelki, čipsi, gazirane pijače).

Po pilatesu zaužijte nekaj malega, da nahranite mišice. Pojejte kakšen kos sadja, ponomasten navaden jogurt ali kos mesa z zelenjavo.

Dovolj pijte

Dobre rezultate boste dosegli kadar boste dovolj hidrirani. Telo lahko sproti odplavlja strupe, prinaša hranila v celice in poskrbi da optimalno funkcionirate.

Dosti ljudi ne pije dovolj. To se odraža v glavobolih, pomanjkanju energije, mišičnih krčih, napadih lakote in v tako imenovanem ”Brain Fog”-u.

Na vadbo imejte vedno s seboj plastenko vode in pijte po potrebi.

Ustavite se in okusite hrano, ki jo jeste

Kolikokrat v tem tednu ste vase zmetali celoten obrok, brez da bi vmes razmišljali o tem kaj jeste in si dovolili uživati ob hrani?
Hrano bolje prebavimo in imamo več od nje, kadar smo z mislimi pri vsakem grižljaju. Razmišljanje o službi, domačih prepirih ali politiki nima mesta med prehranjevanjem. Bodite zavestni in se ob obroku posvetite hrani, ki jo imate na krožniku.

Hrana je pomemben faktor dobrega počutja, zato se sprostite za vsaj tistih par minut in uživajte v tem kar jeste, pa naj bo to izvrstna večerja s kozarcem vina ali samo solata na hitro.

Bodite hvaležni za vsak grižljaj in kmalu se bo to začelo poznati na telesu. Kadar jemo zavestno manj pojemo, izbiramo boljšo hrano in v njej bolj uživamo. Vse to so pa dejavniki, ki prispevajo poleg redne vadbe k dobremu izgledu telesa. 

Dober tek!