7 pilates vaj, ki vam bodo olajšale polet z letalom

pilates vaje, pilates, petrin pilates

Pilates na letalu? Zakaj pa ne 🙂

Potovati je naravnost fantastično. Pomeni doživeti nekaj novega, spoznati drugačno kulturo, se družiti z sedaj še nepoznanimi ljudmi. Vendar znajo biti dolgi poleti prava muka.

Naučila vas bom nekaj vaj, ki jih lahko izvajate na letalu (ali v avtu na dolgi vožnji), da preusmerite pozornost na svoje telo in vsaj malo preprečite jet-lag.

1.Razteg vratu
Ta vaja dela čudeže in sprosti preveč delujoče vratne mišice.
Vsedite se kolikor se da pokončno in z izdihom približajte vratni lok k sedežu. Predstavljajte si, da želite razmakniti stičišče vratu in glave. Brado povlecite nežno navznoter in uprite zadnji del vratu v naslonjalo. Ramena imejte ob tem sproščena. Ob izdihu aktivirajte tudi trebušne mišice.
Ponovite 6-10x.

2. Pritisk hrbta v sedež
Ta vaja bo sprostila hrbet in za trenutek se boste počutili malo bolj udobno. Ponovno se poravnajte v sedežu in se s hrbtom zalepite nanj. Popolnoma ga približajte. Vdihnite in z izdihom s pomočjo trebušnih mišic prilepite hrbet v naslonjač, kot da bi želeli vanj narediti odtis. Z vdihom sprostite in se vrnite v nevtralen položaj. Ponovite 6-10x

3. Izteg noge
Še zmeraj ste visoki kot Triglav, bodite vzravnani in povlecite trebušne mišice proti hrbtenici. Poskusite obdržati medenico na miru in z izdihom začnite izmenično iztegovati desno in levo nogo v kolenu. Če ste med manjšimi (kot sem jaz), potem boste lahko nogo iztegnili skoraj do konca. Če imate bolj malo prostora, pa vsaj zazibajte nogo pod sedež in jo iztegnite naprej, kolikor daleč gre.

4. Poplesavajte na mestu
No, ne dobesedno ☺
Izmenično stiskajte svojo zadnjico. Najprej desno polovičko, nato levo. Ob vsakem stisku naredite izdih in napnite trebušne mišice. Tako vam bo lažje presedeti še kakšno uro.

5. Sonožen dvig nog
Se spomnite iz treningov kako delamo “chrunche”? Tudi na letalu lahko naredite variacijo te vaje.
Ravno se vsedite, napnite trebušne mišice, se z rokami naslonite na naslonjala za roke in z izdihom dvignite obe nogi. Zadržite in ju počasi spustite na tla.
P.s.: to delajte potem, ko že spijete sok/vino/čaj/kavo 😉

6. Dvig na prste
Medtem, ko stoje čakate na toaleto ali potrebujete kaj iz torbe nad vami, dvignite eno nogo in stopalo naslonite na drug nogo. Z izdihom se dvignite na prste (noge, ki je na tleh) in aktivirajte meča. Ne pozabite na aktivacijo centra telesa 🙂
Ponovite med 15-20x z vsako nogo.

7. Stranski poteg navzgor
Pri tej vaji vzravnano sedite. Vdihnite in z izdihom potegnite desni bok navzgor, kot da bi želeli odlepiti desno polovičko zadnjice od sedeža. Aktivirajte stranske trebušne mišice. Vajo lahko izvajate izmenično na desni in levi strani, lahko pa naredite med 6-10 ponovitev na desni in enako na levi strani.

Vaj, ki jih lahko izvajate je še kar nekaj. Te so takšne, ki so dokaj neopazne. Lahko naredite tudi stotko, vendar ne bodite presenečeni, če vas bo sosed vprašal ali vas je strah letenja in ali pokliče pomoč 😉
V spominu mi je ostal polet v Peking, kjer so se ljudje okrog mene “tapkali“ in na ta način prebujali akupresurne točke. Prav zanimivo mi jih je bilo opazovati, kako so si drgnili ušesa in se trepljali po obrazu in rokah.

Uporabite domišljijo in upam, da pridete iz naslednjega poleta sveži kot rožica 😉