fbpx

5 korakov, kako iz vadbe ustvariti navado!

Pustite vaš komentar na dnu strani in pridobite 20 Magičnih točk. Magične točke prinašajo popuste in druge ugodnosti.

Vadba dobro vpliva na telo, znižuje stres, krepi srčno-žilni sistem, izboljšuje prebavo, dviguje odpornost telesa, krepi pozitivizem in še bi lahko naštevali. Ampak kako najti čas in motivacijo, da dobimo vse te pozitivne lastnosti vadbe?

Če komaj začenjate, se osredotočite, da vadbo spremenite v navado! Le tako vam bo na dolgi rok uspelo doseči zastavljene cilje ali jih celo preseči. Najboljše ob teh korakih je, da je ustvarjanje navade dosti lažje kot se zdi 🙂

1. Planirajte uspeh

Da se boste zares držali novega vadbenega urnika, si pripravite dolgoročni cilj in določite datum za dosežek zastavljenega. Cilj je lahko povezan s časom, razdaljo ali osvojeno novo spretnostjo. To je lahko na primer držati desko (plank)eno minuto, preteči pet kilometrov ali narediti popoln teaser pri pilatesu.
Nato ta cilj razčlenite na tedenske cilje, kar nas pripelje k naslednjemu koraku:

jutranja oseba

2. Vsak dan naredite nekaj za dosego cilja

Da, prav ste prebrali – vsak dan, tudi čez vikend. In tukaj je odgovor zakaj: zase vem, da nisem edina, ki si delam 4-dnevni plan vadbe čez teden, potem pa najdem čas samo za dva, tri treninge. Nepredvideno delo, slabo počutje ali druženje s prijateljicami hitro porušijo ta 4-dnevni plan vadbe, še posebej začetniku. Zato si vzamite 10 minut za vadbo prav vsak dan. Ob tem se pa držite še vadbe, ki jo imate na urniku. Zagotovo vsak dan najdete 10 minut za vadbo in vsakdo, ki je že kdaj delal eno minuto vojaške poskoke, vam bo zagotovil, da mu to poštemo požene kri po žilah.

Jutranja kavica za uspeh

3. Časovni plan je pomemben

Vsi imamo na tisoče opravil, ki jih naredimo čez dan. Sem štejemo malenkosti – od tega kako se pripraviti za delo, kaj obleči ali kaj početi na lep in spoščen nedeljski dopoldan.
Vadbo umestite v svoj urnik in imeli boste dosti večje možnosti, da jo boste redno izvajali. Določite katere aktivnosti boste opravljali pred (po) vadbi. Zame je to čas, ko se zbudim. Takrat imam svojih deset minut za meditacijo, pilates, včasih tek ali fitnes, odvisno od popoldanskih ur pilatesa, ki jih imam. Se pa trudim, da v vsak dan umestim nekaj izmed naštetega.

Planiraj

4.Ustvarite si opomnik

Opomnik vam bo pomagal, da se potisnete naprej do željenega cilja. Izvajanje vadbe je dostikrat povezano s časom, kot smo že zgoraj omenili. Jaz sem si na začetku zvečer vedno pripravila ali športna oblačila, copate za tek, torbo za fitnes ali če sem vedela, da bo časa bolj malo – samo mehko odejo v kotičku za meditacijo. Tako že zjutraj ko se zbudiš veš, da želiš nekaj narediti za svoje dobro počutje in zdravje.
Najdite sami svoj opomnik, ki vas bo pripravil do gibanja.

Splaniraj dan

5. Praznujte

Praznujte majhne napredke na poti k doseganju cilja. To bo dodatno krepilo ustvarjanje navade. Ena izmed nagrad, ki ni povezana s hrano je, da vzamete prazen kolendar in naredite velik X čez vsak dan, ko vadite. Čez nekaj dni, boste želeli nadaljevati s križci, saj vam bodo vlivali samozavest in začeli boste dobivati dobro samopodobo.
In ne kaznujte se, če kateri dan ne greste na vadbo, le poskrbite, da se naslednjič, ko je na urniku, vstanete s kavča ali izpred računalnika in naredite nekaj zase!

Sedaj, ko imate dobro strategijo za ustvarjanje vadbene navade je čas, da se začnete premikati v smeri svojega cilja!

Zmaga